از تجربیات بد عذرخواهی کنید
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

از تجربیات بد عذرخواهی کنید
مهم نیست که شکایت یا موضوع معتبر باشد یا خیر ، برای کاربران معتبر است و تجربیات بد همواره مستحق عذرخواهی است. مطمئن باشید که اگر این شکایت نامعتبر است عذرخواهی کرده و مودبانه به آنها بگویید. انجام این کار باعث می شود که آنها احساس قدردانی کنند.

پاسخ دهید در لحن نام تجاری خود
هنگام پاسخ دادن به نظرات فروشگاه برنامه ، حتماً با لحن نام تجاری خود پاسخ دهید. چه شما یک توسعه دهنده باشید و چه شرکتی با تیم پشتیبانی مشتری خاص ، از همان صدای استفاده شده در صفحات فرود ، وب سایت یا پروفایل رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

پاسخ هر بررسی خود را تنظیم کنید
برای صرفه جویی در وقت و تلاش ، از عبارات حفظ شده برای پاسخ دادن به بررسی برنامه ها استفاده نکنید. درعوض ، برای هر یک از بررسی های خود پاسخ های بی نظیری بنویسید تا پیام های شخصی شده در اختیار کاربران قرار دهید. ایجاد پاسخ از ابتدا باعث می شود تا کاربران احساس شخصی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که در تعامل با انسان ها هستند نه ربات ها.

از کلمات منفی استفاده نکنید
هنگام ایجاد پاسخ برای کاربران خود از کلمات و عبارات منفی خودداری کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که یک پاسخ بررسی مثبت به شما کمک می کند تا ایمان و اعتماد کاربر را به برنامه خود برگردانید. از کلماتی استفاده نکنید که می توانند تأثیر منفی بر کاربران بگذارند مانند هرگز ، غیرممکن ، متاسفانه و غیره.

از خطاهای گرامر و نگارشی خودداری کنید
این یکی از موارد حیاتی است که باید هنگام پاسخ دادن به بررسی فروشگاه های اپلیکیشن ، به آن توجه کنید. برای ایجاد پاسخ های عاری از خطا و معقول که عیب و خطایی نداشته باشند ، وقت کافی را صرف کنید. سعی کنید پاسخ هایی را در یک نرم افزار پردازش کلمه ایجاد کنید زیرا می تواند به شما در جلوگیری از خطرات و سایر خطاهای نوشتاری کمک کند.

مقدم باشید
همیشه هنگام درخواست یک ویژگی ، گزارش یک مسئله فنی یا چیز دیگری ، همیشه با داوران خود صادقانه عمل کنید. اگر هر یک از آنها با یک اشکال روبرو شده اید ، آن را بپذیرید و به کاربر بگویید که اگر این ویژگی را در برنامه شما درخواست کرده است ، چه ویژگی ای در دسترس خواهد بود. اگر نمی توانید توصیه های آنها را بپذیرید و ادامه دهید ، با جدیت توضیح دهید که چرا. همیشه در هنگام پاسخگویی به بررسی فروشگاه های اپلیکیشن ، واقع گرایانه باشید و نسبت به تبلیغات سوء استفاده نکنید.





:: برچسب‌ها: از تجربیات بد عذرخواهی کنید ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: